2011. június 26., vasárnap

Esprit kismama farmer+ajándék - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Alig használt Esprit kismama farmer. 38-as méret. Annak ajánlom, aki terhessége előtt is ekkora méretet hordott, mert nagyon jó a kialakítása, így követi a várandósság okozta alakváltozást.
2-3x volt rajtam, mivel én eredetileg 36-os méret voltam, soha nem nőttem bele.
Szára méretre lett igazítva, de vissza lett varrva az eredeti alja, így nem is látszik.
Tettem fel katalógus képet is!
Méretek:
külső szárhossz: 100 cm
belső szárhossz: 75 cm
csípő bőség: 50 cm (kicsit rugalmas, úgy 2-3 cm még enged)
dereka gumis, de behúzóval állítható.
AJÁNDÉK!!!!!
38 méretű Mothercare moda alkalmi jellegű kismama nadrág. Teljesen hibátlan állapotban. Nagyon csinos felvéve. Anyaga átmeneti, a hűvösebb napokra már kiváló. Sötétszürke színe miatt nagyon nehéz fényképezni, de élőben nagyon szép.
Szívesen válaszolok minden kérdésre!



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-09 15:42
. Esprit kismama farmer+ajándék - Jelenlegi ára: 5 000 Ft