2011. július 31., vasárnap

19 darabos játékcsomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

Köszöntelek!!
Ezen az aukciómon egy 19 darabból álló játékcsomagra tudsz licitálni!!
Hibás hiányos és jó játékokat tartalmaz!!
Olyan apukának ajánlom aki szeret szerelgetni javítgatni!!
A madár jó motorikusan távirányítója is jó a box rugós állvágy is jó csak egy ügyes anyukának a zsákot meg kell varin és kitömni (én is így csináltam meg a kisfiamnak lehet emelni a magasságát a rúdnak 2 kesztyűvel, a verdás rádiós órának a rádió és ébresztő része jó az óra egyszer elindult azóta nem a dobnál a kicsi dobok be vannak szakadva de tettem a csomagba plexit hogy ki tudják cserélni, a magnót nem próbáltam ki azt  nem tudom jó-e és minden ami csak a képeken szerepel a woki toki is jó én úgy tudom a pazzul is meg van ha tudok számolni!!: -))
Jó licitálást!!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-04 18:45
. 19 darabos játékcsomag - Jelenlegi ára: 1 Ft